.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
آغاز خرید آرد یارانه ای خبازی از طریق سامانه بانک سپه

 شمال نیوز: مدیر عامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 2 کشور از آغاز طرح خرید آرد یارانه ای واحد های خبازی سراسر استان مازندران از طریق سامانه بانک سپه در شهریور ماه سال جاری خبر داد.

وی با اشاره به اینکه طرح مذکور پیش از این در مرداد ماه به صورت آزمایشی در شهرستان های گلوگاه و بهشهر از شرق استان و شهرستان های رامسر و تنکابن از غرب استان، با موفقیت به اجرا درآمده بود افزود: بر اساس برنامه از پیش تعیین شده، با آغاز شهریور ماه سال جاری این طرح در سراسر استان مازندران اجرایی خواهد شد.

رمضانعلی ملک تصریح کرد: در این طرح کلیه نانوایان استان مازندران که دارای سهمیه آرد یارانه ای هستند باید برای تهیه آرد مصرفی خود از طریق بانک سپه اقدام نمایند.

وی مزایای اجرای این طرح را یکسان شدن نرخ آرد در سراسر استان، عدم لزوم مراجعه نانوایان به شرکت غله، کارخانه های آرد سازی و حتی شرکت حمل و نقل خلیج فارس، ساماندهی فرآیند توزیع آرد و جلو گیری از برخی تخلفات احتمالی عنوان کرد و افزود: به منظور تسهیل هرچه بیشتر در روند خرید آرد توسط خبازان استان مازندران، امکان خرید آرد یارانه ای به صورت غیر حضوری از طریق سامانه اینترنتی بانک سپه نیز فراهم شده و استفاده از آن با دریافت کد کاربری و رمز عبور قابل انجام خواهد بود.

ملک در تشریح روند خرید آرد یارانه ای از طریق بانک سپه اظهار داشت: در طرح مذکور، نانوایان استان باید به زمان بندی خرید آرد رایانه ای توجه ویژه داشته باشند.

وی افزود: خبازان استان مازندران می توانند سهمیه آرد یارانه ای مصرفی ماهانه خود را در دو مرحله با حضور در شعب بانک سپه و یا سامانه اینترنتی بانک سپه خریداری و در موعد مقرر تحویل بگیرند.

ملک خاطرنشان کرد: برای خرید آرد، افتتاح حساب در بانک سپه الزامی نمی باشد.

مدیر عامل شرکت غله منطقه 2 کشور تصریح کرد: به منظور خرید آرد رایانه ای در مرحله اول هر ماه(15 روز اول)، نانوایان باید از 21 الی 29 ماه قبل در شعب بانک سپه و یا سامانه ی اینترنتی بانک سپه حضور یافته و با پرداخت هزینه(بهای آرد+ هزینه حمل) نصف سهمیه آرد ماهانه خود را در یک یا دو مرحله(دلخواه) خریداری نمایند. همچنین برای خرید آرد یارانه ای مرحله دوم یعنی 15 روز دوم هر ماه باید از 4 الی 13 همان ماه به شعب بانک سپه و یا سامانه ی اینترنتی بانک سپه مراجعه و همانند مرحله اول نسبت به خرید سهمیه آرد خود اقدام نمایند.

رمضانعلی ملک هشدار داد: در صورتی که خبازان استان مازندران در زمان تعیین شده به بانک سپه و یا سامانه اینترنتی بانک سپه مراجعه ننمایند سهمیه آرد یارانه ای آن ها باطل خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه اطلاع رسانی در این مورد اهمیت ویژه ای دارد افزود: موارد مذکور در قالب اطلاعیه از طریق سامانه سامانه پیام کوتاه شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 2 کشور برای تمامی نانوایان استان مازندران ارسال شده است.

ملک افزود: در این طرح برای کمک به آن دسته از نانوایانی که از نقدینگی لازم جهت خرید سهمیه آرد یارانه ای برخوردار نیستند، هماهنگی های لازم با سرپرستی شعب بانک سپه استان انجام شده تا به نانوایان تسهیلات خرید آرد تا سقف یکصد میلیون ریال پرداخت گردد. برای استفاده از این تسهیلات نانوایان(صاحب پروانه کسب) می توانند با در دست داشتن تقاضانامه و تصویر پروانه کسب، جهت دریافت معرفی نامه به نمایندگی های شرکت غله در شهرستان ها مراجعه نمایند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.089 seconds.